Шановні здобувачі освіти! У зв'язку з карантином з 12.03.2020 по 03.04.2020, 06.04.2020 по 24.04.2020, з 27.04.2020 по 11.05.2020, з 12.05.2020 по 29.05.2020 навчання проводимо дистанційно, згідно шкільного навчального розкладу. Прохання всі завдання та опрацювання матеріалу виконувати самостійно в робочих зошитах. Якщо узагальнення чи контроль знань, виконання завдання пишемо на окремих подвійних аркушах паперу в клітинку.
5 клас
Дата 16.03.2020
Підсумковий урок з теми "Земля як планета" .
Виконуємо тестові завдання в окремих аркушах по підручнику стор.138-139.
Дата 20.03.2020
Прочитати §33. Дати відповіді на питання 5,6(письмово) по підручнику стор.146.
Дата 03.04.2020
Опрацювати §36,37. Дати відповідь на питання (письмово) №5 стор.159., по підручнику.
Дата 06.04.2020
Опрацювати §38. (записати в зошит визначення). Письмово дати відповіді на питання, що в підручнику №3-6, стор.166.
Дата 10.04.2020
Опрацювати §39,40 (записати в зошит визначення). Письмово дати відповіді на питання, що в підручнику №1-4,6 стор.171,172.
Дата 24.04.2020
Опрацювати §41 (записати в зошит визначення). Письмово дати відповіді на питання, що в підручнику №5 стор.180.
Дата 27.04.2020
Прочитати §42,43. Виконати завдання за рубрикою: "Станьте дослідниками природи", стор.183.
Дата 04.05.2020
Опрацювати §44. Дати письмово відповідь на питання №4, стор.193.
Дата 08.05.2020
Виконати проект на стор.193.
Дата 15.05.2020
Підсумкова контрольна робота за 2 семестр.
Початковий рівень (3 бали)
Дата 25.05.2020
Підготувати навчальний проект: "Смітити не можна - переробляти".(про "друге життя" побутових речей)
Віртуальна екскурсія до музею природи Житомирського університету ім. Івана Франка
Переглянути обов'язково!!!!!!!!
Підсумковий урок з теми "Земля як планета" .
Виконуємо тестові завдання в окремих аркушах по підручнику стор.138-139.
Дата 20.03.2020
Прочитати §33. Дати відповіді на питання 5,6(письмово) по підручнику стор.146.
Дата 23.03.2020
Прочитати §34 стор.147-150. Виконати письмово в зошиті питання №5 стор.151. Проведіть дослідження за рубрикою "Станьте дослідниками природи" у підручнику стор.151.
Дата 27.03.2020
Прочитати §35 (Гриби) стор.152-154 у підручнику. Проведіть дослідження за рубрикою "Станьте дослідниками природи" у підручнику стор.156.
Дата 30.03.2020
Опрацювати §35 (Бактерії) стор.154-155 у підручнику. Заповнити таблицю по підручнику завдання №6 стор.156. (в робочий зошит).
Опрацювати §36,37. Дати відповідь на питання (письмово) №5 стор.159., по підручнику.
Дата 06.04.2020
Опрацювати §38. (записати в зошит визначення). Письмово дати відповіді на питання, що в підручнику №3-6, стор.166.
Дата 10.04.2020
Опрацювати §39,40 (записати в зошит визначення). Письмово дати відповіді на питання, що в підручнику №1-4,6 стор.171,172.
Дата 24.04.2020
Опрацювати §41 (записати в зошит визначення). Письмово дати відповіді на питання, що в підручнику №5 стор.180.
Дата 27.04.2020
Прочитати §42,43. Виконати завдання за рубрикою: "Станьте дослідниками природи", стор.183.
Дата 04.05.2020
Опрацювати §44. Дати письмово відповідь на питання №4, стор.193.
Дата 08.05.2020
Виконати проект на стор.193.
Дата 15.05.2020
Підсумкова контрольна робота за 2 семестр.
І варіант
Початковий рівень (3 бали)
У завданнях 1 – 6 виберіть одну правильну відповідь
1. Ознакою відмінності живих організмів від тіл неживої природи є:
А маса тіла Б обмін речовин і енергії
В здатність до зміни форми Г розширення при нагріванні.
2. Найменшою одиницею будови живих організмів є:
А клітина Б орган
В кістки Г насіння.
3. До одноклітинних організмів належить:
А морська капуста Б хламідомонада
В комар Г ряска.
4. Необхідною умовою утворення рослинами
органічних речовин з неорганічних є наявність:
А світла Б ґрунту
В коренів Г чистого повітря.
5. Рослини, що встигають протягом одного року утворити насіння, називаються:
А швидкорослими Б однорічними
В одноразовими Г вічнозеленими.
6. До хребетних тварин належить:
А павук-хрестовик Б рак річковий
В дощовий черв’як Г гадюка звичайна.
Середній рівень (3 бали)
У завданнях 7 – 8 виберіть дві правильні відповіді
7. Верхній ярус лісу утворюють:
А шипшина Б дуб
В ліщина Г граб.
8. Пристосуванням водних тварин до активного руху є:
А обтічна форма тіла Б перетинки між пальцями
В великі очі Г добре розвинений нюх.
У завданнях 9 – 10 встановіть відповідність (до слова, позначеного цифрою
доберіть відповідний йому термін чи опис , позначені буквою)
9. Встановіть відповідність між твариною та її способом живлення
Тварини Спосіб живлення
1 кінь; А рослиноїдні;
2 сова; Б трупоїдні;
3 ведмідь. В м’ясоїдні;
Г всеїдні.
10. Встановіть відповідність між частиною гриба та її описом
Частини гриба Опис
1 грибниця; А складається із шапинки та ніжки;
2 шапинка; Б довгі, тонкі,дуже розгалужені нитки;
3 плодове тіло. В служать для утворення органічних
речовин з неорганічних;
Г в нижній частині утворюються спори, що служать для розмноження.
Достатній рівень (3 бали)
У завданнях 11 – 16 вставте пропущені слова
11. Екосистеми, створені людиною називають ________________________ .
12. На ріст і розвиток рослин найбільше впливають такі чинники неживої природи:
_______________ , _______________ , ________________ .
13. Споживачами в екосистемах є _________________ .
14. Сигналом для скидання листя рослинами восени є __________________________.
15. Основною відмінною рисою бактерій є відсутність у їхніх клітинах
___________.
16. Пристосуванням рослин посушливих місцезростань до зменшення втрати води є
перетворення листків на ____________.
Високий рівень (3 бали)
Дайте повну відповідь
17. Опишіть групи рослин по відношенню до різного освітлення.
18. Як організми пристосовуються до змін пір року?
ІІ варіант
Початковий рівень (3 бали)
У завданнях 1 – 6 виберіть одну правильну відповідь
1.До властивостей живих організмів НЕ
належить:
А живлення Б дихання
В забарвлення Г ріст.
2. Основною ознакою рослин є їх здатність:
А рости Б утворювати органічні речовини з неорганічних;
В поглинати з навколишнього середовища
воду;
Г дихати.
3. Рослиною, яка не має квітки є:
А верба Б береза
В цибуля Г папороть.
4. До основних частин клітини НЕ належить:
А оболонка Б ядро
В плазмоциста Г цитоплазма.
5. Органи людини та звірів, що забезпечують надходження до організму кисню і
виведення з нього вуглекислого газу:
А нирки Б шлунок
В легені Г серце.
6. Найбільш мінливим середовищем життя є:
А водне Б ґрунтове
В наземно-повітряне Г живі організми.
Середній рівень (3 бали)
У завданнях 7 – 8 виберіть дві правильні відповіді
7. Пристосуванням до життя у ґрунті є:
А довга шерсть Б перетинки між пальцями
В великі очі Г добре розвинений нюх.
8. До безхребетних тварин належать:
А восьминіг Б голуб
В ящірка Г черв’як.
У завданнях 9 – 10 встановіть відповідність (до слова, позначеного цифрою
доберіть відповідний йому термін чи опис , позначені буквою)
9. Встановіть відповідність між твариною та її способом пересування
Тварини Спосіб пересування
1 Сокіл; А Стрибання;
2 Гепард; Б Повзання;
3 Кенгуру. В Біг;
Г Політ.
10. Встановіть відповідність між грибом та групою, до якої він належить
Група Гриби
1 Гриби-паразити; А Печериці;
2 Цвілеві гриби; Б Сажковий гриб;
3 Шапинкові гриби. В Дріжджі;
Г Мукор.
Достатній рівень (3 бали)
У завданнях 11 – 16 вставте пропущені слова
11. Рослини, які людина спеціально вирощує
для отримання певних продуктів, називаються ____________________.
12. Руйнівниками в екосистемі є: ______________, ____________. ______________.
13. Коливання температури у водному середовищі, в порівнянні з
наземно-повітряним ______________.
14. Тварини, на відміну від рослин,
живляться ___________ органічними речовинами.
15. Птахи, що на зимівлю відлітають у місцевості зі сприятливими умовами
існування називаються _______________.
16. У тіньолюбних рослин розміри листків ____________.
Високий рівень (3 бали)
Дайте повну відповідь
17. Опишіть зв’язки між організмами.
18. Як тварини переживають дію низьких температур?
Дата 18.05.2020
Опрацювати §45. Дати письмово відповідь на питання №4, стор.201.
Дата 22.05.2020
Опрацювати §46. Дати письмово відповідь на питання №4, стор.206.
Виконати практичне заняття: Дослідження екологічних проблем своєї місцевості.
Дати письмово відповідь на питання №5, стор.206 + намалювати малюнок щодо збереження навколишнього середовища.
Дата 25.05.2020
Опрацювати §47,48. Виконати практичну роботу в робочих зошитах.
Дата 29.05.2020
Практична робота
Тема. Складання Червоної книги
своєї місцевості
Мета. Дізнатися, які види рослин та тварин зникли, або мало
зустрічаються в нашій місцевості. Скласти перелік заходів, які допоможуть
зберегти і збільшити чисельність зникаючих організмів.
Обладнання. «Червона
книга України»
Хід роботи:
1.
Ознайомся зі структурою Червоної книги Житомирської області, розгляньте малюнки та фотографії занесених до них рослин і
тварин.
2.
Вибери з переліку назви
рослин, які зникають з території нашої місцевості ( Житомирської області)
Конвалія
|
|
Цибуля ведмежа
(черемша)
|
Ковила
|
|
|
Запиши назви цих рослин
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Випиши з Червоної книги кілька
прикладів рослин нашої місцевості, які занесено до Червоної книги України.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
( Житомирської області)
Журавель сірий
|
|
Бражник мертва голова
|
Саламандра плямиста
|
Мідянка звичайна
|
Беркут
|
Запиши назви цих тварин
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Випиши з Червоної книги кілька
прикладів тварин нашої місцевості, які занесено до Червоної книги України.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок:
Склади перелік заходів, які
допоможуть зберегти і збільшити чисельність організмів Червоної книги, яку ти
склав.
Підготувати навчальний проект: "Смітити не можна - переробляти".(про "друге життя" побутових речей)
Віртуальна екскурсія до музею природи Житомирського університету ім. Івана Франка
Переглянути обов'язково!!!!!!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар